کیس نسل7

۱۷ بازديد

 مینی کیس  نسل هفتم
مینی کیس اورجینال نسل هفتم کیس اصلی اروپایی نام دارد که از پردازنده های نسل هفتم اینتل پشتیبانی می کند. محفظه های سری HP EliteDesk 800 G3 از پردازنده نسل هفتم پشتیبانی می کنند. فروشگاه هوپاد رایانه عرضه کننده انواع مینی کیس نسل7 با قیمت و کیفیت مطلوب است.

 

پردازنده‌های نسل هفتم در کیس سری Core نسل هفتم اینتل که با کد Kaby Lake عرضه شدند، از فناوری ساخت ۱۴ نانومتری پلاس (+۱۴ نانومتر) استفاده می‌کنند و پیشرفت‌های خوبی نسبت به نسل قبلی خود داشته‌اند. تراشه های نسل هفتم اینتل هیچ تغییری در معماری نداشته اند و همچنان از مدل Skylake استفاده می کنند.

پردازنده های نسل هفتم اینتل عبارتند از Pentium G4560 با دو هسته اصلی و چهار رشته، Intel Core i3 7100 با دو هسته اصلی و چهار رشته، Intel Core i5 7500 با چهار هسته اصلی و چهار رشته و Intel Core i7 7700 با چهار هسته. هسته های اصلی و هشت رشته. این یک هسته مجازی است که در بسته نسل هفتم پردازنده های Intel Core i5 7400-7500 و Intel Core i7 7700 استفاده می شود.

برای اطلاع از قیمت کیس استوک نسل 8 به صورت آنلاین هم اکنون می توانید به فروشگاه هوپاد رایانه مراجعه کنید. 

محفظه مینی استوک نسل هفتم توسط کارشناسان هوپاد رایانه (تست رم، تست CPU، تست سلامت فول هارد) تست شده و با نصب سیستم عامل ویندوز به صورت تمیز و علاوه بر آن با اطمینان کامل به دست مشتریان عزیز می رسد. به مهلت 7 روزه برای تست فنی سلامت مشخص شده است. در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد قیمت و خرید استوک کیس نسل هفتم با کارشناسان هوپاد رایانه تماس بگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.