دوچرخه سایز12

۱۲ بازديد

دوچرخه سایز 12
بیشتر کودکان علاقه زیادی به دوچرخه سواری دارند. همانطور که انواع دوچرخه برای بزرگسالان وجود دارد، انواع زیادی دوچرخه برای کودکان نیز وجود دارد. از آن جمله می توان به دوچرخه سواری کوهستان، دوچرخه سواری جاده ای، دوچرخه سواری شهری و ... اشاره کرد. یکی از فاکتورهای مهم در خرید دوچرخه توجه به سایز دوچرخه با توجه به سن کودک است. به عنوان مثال، اگر کودک شما بین 3 تا 5 سال سن دارد، پیشنهاد می کنیم یک دوچرخه سایز 12 از فروشگاه شهرچرخ خریداری کنید.

اگر شما هم به این فکر می کنید که چگونه یک دوچرخه مناسب برای کودک خود بخرید، در شهر چرخ باشید تا شما را با انواع دوچرخه آشنا کنیم. 

دوچرخه سایز 12 بخرید
ما در عصری زندگی می کنیم که اپلیکیشن های تلفن همراه مانع از فعالیت بدنی کودکان می شوند. در چنین شرایطی داشتن یک دوچرخه بچه گانه زیبا می تواند گزینه مناسبی برای کودک خردسال شما باشد. زیرا به کمک دوچرخه سواری می تواند انرژی بدن خود را به خوبی تخلیه کند. از طرفی دوچرخه سواری علاوه بر یک سرگرمی خوب یک ورزش محسوب می شود و می تواند قدرت بدنی کودک شما را افزایش دهد.

برای خرید دوچرخه باید به سن کودک خود توجه کنید و بر اساس آن دوچرخه سایز مناسب را انتخاب کنید. زیرا اگر اندازه دوچرخه برای سن کودک شما مناسب نباشد، ممکن است هنگام دوچرخه سواری احساس راحتی نکند.

دوچرخه بچه گانه در دو نوع دوچرخه بچه گانه دخترانه و دوچرخه بچه گانه پسرانه در بازار موجود است. این ویژگی به کودک شما اجازه می دهد تا بهترین تجربه و لذت را از دوچرخه سواری داشته باشد.

اگر کودک شما بین 3 تا 5 سال سن دارد بهتر است یک دوچرخه سایز 12 برای او بخرید، برای خرید این مدل از دوچرخه ها بهتر است کودک خود را شخصاً به فروشگاه ببرید تا دوچرخه مناسب را تهیه کنند. بدن آنها در امتحان چندین دوچرخه. به عنوان مثال، اگر کودک شما می تواند به راحتی روی صندلی دوچرخه بنشیند، به دسته فرمان برسد، به راحتی ترمز کند، فرمان را بچرخاند و رکاب بزند، دوچرخه انتخابی برای کودک شما مناسب است. برای اطلاع و مشاهده قیمت سه چرخه به سایت شهر چرخ مراجعه کنید.

نکات مهم برای خرید دوچرخه بچه گانه
یکی از نکات مهم در خرید دوچرخه بچه گانه توجه به قطر چرخ هاست. به عبارت دیگر، اندازه دوچرخه های کودکان مانند بزرگسالان مطابق با لوله صندلی بررسی می شود. بنابراین دوچرخه کودک و نوجوان از سایز 12 شروع می شود. بعد از سایز 24 دوچرخه برای بزرگسالان در نظر گرفته می شود.

از سوی دیگر برخی افراد دوچرخه مناسب کودک را بر اساس سن خود مشخص می کنند. اگرچه این روش یک روش رایج برای انتخاب دوچرخه است، اما سن همیشه عامل اصلی در تعیین دوچرخه مناسب برای کودک نیست. زیرا دوچرخه برای یک کودک 7 ساله می تواند بسیار متفاوت از یک کودک 7 ساله دیگر باشد. به عنوان مثال، کودک ممکن است کوچکتر باشد.

به عنوان مثال دوچرخه سایز 12 برای کودکان 2 تا 4 ساله که بین 89 تا 102 سانتی متر قد دارند و ارتفاع درز 30 تا 43 سانتی متر دارند بسیار مناسب است.

اگر قصد خرید دوچرخه برای فرزندتان را دارید، بهتر است به فاکتورهای زیر توجه کنید:

• قد یا قد کودک: اگر کودک شما می تواند هنگام دوچرخه سواری پاهای خود را روی زمین بگذارد، دوچرخه برای قد او طراحی شده است. برای انجام این کار، کودک فقط باید در ارتفاع دوچرخه بایستد.

• دستگیره دوچرخه را بگیرید: دوچرخه ای که با سن کودک شما سازگار است به طوری که وقتی روی صندلی می نشیند، بتواند بدون اینکه دستانش را دراز کند، دسته دوچرخه را بگیرد. البته اگر آرنج کمی به سمت داخل خم شود مشکلی ندارد. علاوه بر این، کودک شما باید کنترل کافی روی ترمزهای دوچرخه داشته باشد.


• ارتفاع نشیمنگاه: ارتفاع صندلی باید به اندازه ای باشد که کودک به راحتی در آنجا بنشیند و پاهای او کمی به سمت انتهای رکاب خم شود. علاوه بر این، کودک باید بتواند به راحتی محیط خود را ببیند.

نکات مهم برای خرید اینترنتی دوچرخه بچه گانه سایز 12
اگر سن تقریبی کودک شما بین 2 تا 4 سال است، دوچرخه سایز 12 برای سن او مناسب است. زیرا ارتفاع صندلی های آن بسیار کم است. این باعث می شود کودک هنگام نشستن احساس راحتی و آزادی بیشتری داشته باشد. زیرا به راحتی می تواند پاهای خود را پایین بیاورد یا تعادل خود را حفظ کند. اگر شما نیز قصد خرید این مدل از دوچرخه ها را دارید، ممکن است خرید اینترنتی را ترجیح دهید.

اگرچه بهتر است دوچرخه را به صورت حضوری خریداری کنید، اما همه نمی توانند آن را به صورت حضوری خریداری کنند. در چنین شرایطی می توانید با رعایت نکاتی به صورت آنلاین دوچرخه بخرید. اگر شما هم قصد خرید اینترنتی دوچرخه را دارید، می توانید با رعایت نکات زیر بهترین انتخاب را داشته باشید:

• اندازه گیری ارتفاع پاهای کودک: یکی از فاکتورهای مهم هنگام خرید دوچرخه، تناسب سایز دوچرخه با قد کودک است. 

در چنین شرایطی به سادگی قد پای کودک را اندازه بگیرید. برای این کار کودک خود را به دیوار تکیه دهید. سپس قد و ارتفاع داخلی پای او را اندازه بگیرید.

دوچرخه تعادل پدال: این نوع دوچرخه دارای پدال کمکی است و می تواند اعتماد به نفس کودک شما را افزایش دهد. زیرا فرزند شما می تواند بدون کمک شما از دوچرخه سواری به تنهایی لذت ببرد. ترمزهای این مدل از دوچرخه ها در قسمت عقب دوچرخه قرار دارند.

آخرین کلمه
در این مطلب به بررسی دوچرخه سایز 12 پرداخته ایم، در صورت تمایل به خرید اینترنتی دوچرخه بچه گانه می توانید از مشاوره رایگان ما در فروشگاه اینترنتی شهر چرخ حیدری بهره مند شوید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.