موتور شارژی دو موتوره

۱۱ بازديد

درباره موتور شارژی دو موتوره
موتورسیکلت ها به دلیل هیجانی که دارند همیشه مورد توجه همه از کودکان و نوجوانان تا بزرگسالان بوده اند. امروزه مدل های کوچک اما مشابهی به نام موتورهای شارژی تولید می شود. یکی از زیباترین آنها موتور شارژی دو موتوره در فروشگاه شهر چرخ  است. وزن این موتور 15 کیلوگرم و تحمل وزن تا 50 کیلوگرم است. این موتور با باتری های قابل شارژ کار می کند شما می‌توانید برای مشاهده و اطلاع از قیمت موتور شارژی جدید به وبسایت شهر چرخ حیدری مراجعه کنید.

ظاهر موتور شارژی دو موتوره 
موتور هارلی دیویدسون AX3035 دارای ابعادی برابر با 110*58*81 سانتی متر است و دارای رنگ های متالیک فوق العاده جذاب است. صندلی چرمی این موتورسیکلت یکی از ویژگی های جذاب آن است. این موتور اسباب‌بازی یک نفر را می‌نشیند و همان چیزی است که ما به آن یک مسافر می‌گوییم.

این موتور دارای 3 چرخ بوده و شکل تایر ساده و جنس آن پلاستیکی است. البته این چرخ ها نورانی هستند و جذابیت موتور را در هنگام سفر افزایش می دهند. موتور شارژی AX3035 دارای چراغ هایی در جلو و عقب موتور می باشد. موتور مورد نظر مجهز به بوق است. علاوه بر این، آینه های جانبی این موتور را بیشتر به موتورهای واقعی شبیه کرده و ظاهر خوبی به آن بخشیده است.

 

مشخصات فنی موتور شارژی هارلی دیویدسون AX3035
موتور شارژی دو موتوره AX3035 دو موتوره بوده و منبع تغذیه آن توسط دو عدد باتری 6 ولتی و به صورت سری با تبدیل 12 ولت با قابلیت شارژ تامین می شود. این باتری ها 4.5 آمپر هستند. دو ویژگی عالی این موتور شارژی قابلیت اتصال به AUX و USB است. البته به بلوتوث و رم وصل نمیشه. قابلیت پخش موسیقی در این موتور شارژی به کودک شما این امکان را می دهد که از لحظات رانندگی خود بیشتر لذت ببرد و همزمان به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهد.

یکی از ویژگی های قابل توجه این موتور شارژی هارلی دیویدسون توانایی حرکت با دستگیره دریچه گاز در داخل است که به کودک شما امکان می دهد واقعیت موتور خود را به عنوان یک موتور 3 سرعته احساس کند. با قرار دادن پدال ترمز برقی زیر پای کودک، کنترل موتور برای او بسیار راحت تر خواهد بود.

خرید موتور شارژی AX3035
برای خرید هارلی دیویدسون AX3035 می توانید به فروشگاه هایی که دوچرخه و ماشین برقی می فروشند مراجعه کنید اما مطمئنا راحت ترین و به صرفه ترین راه خرید از فروشگاه شهر چرخ خواهد بود که یک فروشگاه معتبر در دنیای اینترنت است. هنگام خرید موتور شارژی مورد نظر خود، یک دفترچه راهنما به همراه آن دریافت خواهید کرد تا بهتر بتوانید نحوه راه اندازی و کارکرد موتور را بهتر بدانید.

به همراه دفترچه راهنما باید یک شارژر نیز برای شارژ باتری موتور تهیه کنید. این شارژر سفارشی و بسیار با کیفیت می باشد. همچنین دفترچه گارانتی این مدل موتور سوپرشارژ در نظر گرفته شده است. در خرید این مدل موتور شارژی شک نکنید زیرا دارای 1 سال گارانتی و 2 سال خدمات پس از فروش می باشد. اگر مشکلی وجود دارد یا در مورد موتور سوالی دارید، می توانید با خدمات مشتری تماس بگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.