مانیتور استوکHP

۲۴ بازديد
مانیتور استوک اچ پی

مانیتورهای استوک اچ پی مانیتورهای وارداتی از اروپا هستند که اغلب توسط خانه های حراج اروپایی و آمریکایی فروخته و عرضه می شوند. کیفیت بالای مانیتورهای استوک در اروپا و قیمت مناسب آنها در مقایسه با قیمت بالای تجهیزات جدید و ACband، مانیتورهای استوک و کارکرده HP را به انتخابی ایده آل برای خرید تبدیل کرده است. برای تهیه مانیتور استوک اچ پی به فروشگاه هوپاد رایانه مراجعه کنید.

مانیتورهای اچ پی به شما این امکان را می دهند که تصاویر را از رایانه یا دستگاه های مختلف دیگر نمایش دهید. این مانیتورها در طیف وسیعی از اندازه ها از زیر 16 اینچ تا بیش از 50 اینچ عرضه می شوند. بسیاری از مانیتورها دارای مجموعه ای از ویژگی ها هستند که می توانید هنگام تماشای فیلم های Full HD یا مرور اینترنت از آنها استفاده کنید.

چه عواملی بر قیمت مانیتور HP در انبار تاثیر می گذارد؟

به طور کلی قیمت مانیتور استوک اچ پی به اندازه صفحه نمایش 19 اینچ، 22 اینچ، 24 اینچ، کیفیت صفحه نمایش، نوع پنل استفاده شده، ظاهر دستگاه و تمیزی آن بستگی دارد. اکثر مانیتورهای HP LCD موجود در انبار ارزان‌ترین مدل‌ها هستند و در سری‌های LED، از پنل‌های TN گرفته تا پنل‌های IPS/PLS و VA، قیمت‌ها به ترتیب افزایش می‌یابد. برای مشاهده و بررسی کیفیت کیس استوک اچ پی به لینک زیر مراجعه کنید.
https://hupadrayaneh.com/product-category/%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%da%a9/mini-case-stock-hp/


برخی از ویژگی های مانیتور اصلی HP چیست؟

مانیتورهای HP مجهز به ویژگی‌های زیادی هستند که برای بهبود تجربه شما هنگام کار با رایانه یا دستگاه‌های دیگر طراحی شده‌اند. اکثریت قریب به اتفاق این مانیتورها دارای بلندگوهای داخلی، پوشش های ضد تابش نور و عملکرد صفحه عریض هستند. اکثر مانیتورهای HP را می توان مستقیماً روی دیوار نصب کرد و دارای جک هدفون است که به شما امکان می دهد هدفون خود را وصل کنید. برخی از این محصولات همچنین به ویژگی های اضافی مانند عملکرد صفحه نمایش لمسی، طراحی حاشیه باریک و شکاف قفل امنیتی مجهز هستند تا بتوانید از مانیتور محافظت کنید. علاوه بر این، می‌توانید ویژگی‌های سه‌بعدی، تیونر تلویزیون یکپارچه، همگام‌سازی تطبیقی ​​یا صفحه‌نمایش منحنی را بیابید.

نسبت های مختلف یک مانیتور HP اصلی به چه معناست؟

هنگام انتخاب یک مانیتور اچ پی برای بازی یا تماشای فیلم، چندین نسبت تصویر مختلف را خواهید دید که رابطه بین عرض و ارتفاع صفحه نمایش است. رایج ترین نسبت های تصویر در این مانیتورهای اصلی HP عبارتند از 4:3، 5:4، 16:9، 16:10 و 21:9. نسبت‌های 4:3 و 16:10 بازی‌های رایانه شخصی و تماشای فیلم‌ها را در صفحه بزرگ آسان می‌کنند. نسبت تصویر 16:9 تقریباً در تمام مانیتورهای HP یافت می شود زیرا به راحتی از رزولوشن های 720p، 900p و 1080p که به عنوان Full HD نیز شناخته می شوند، پشتیبانی می کند. 5:4 و 21:9 کمی کمتر رایج هستند. اولی شبیه نسبت تصویر 4:3 است، در حالی که دومی پسوند 16:9 است.

چگونه صفحه مانیتور را تمیز نگه داریم؟

هنگامی که یک مانیتور HP دارید، دور نگه داشتن گرد و غبار، خاک، اثر انگشت و سایر مواد از صفحه نمایش تضمین می کند که کیفیت تصویر تا حد امکان واضح باقی می ماند. هنگام تمیز کردن سطح از استفاده از پارچه های ساینده روی دسکتاپ یا مانیتور خودداری کنید. شما باید این نکات را دنبال کنید:

همیشه قبل از شروع تمیز کردن، مطمئن شوید که مانیتور خاموش است. این برای شما ایمن تر خواهد بود و به شما امکان می دهد نقاط روی LCD را بهتر ببینید.
از یک پارچه میکروفیبر استفاده کنید و به آرامی سطح را پاک کنید تا مواد پاک شود. اگر برداشتن آن مشکل است، می توانید از مقدار کمی آب با این پارچه استفاده کنید.
می توانید اجازه دهید مایع تمیز کننده در هوا خشک شود یا به آرامی آن را با یک پارچه میکروفایبر پاک کنید تا روند کار را سرعت بخشد. در هر صورت، سیستم قبل از روشن کردن مجدد باید کاملاً خشک باشد.

مانیتور استوک اچ پی برای فروش

مانیتورهای استوک برند اچ پی به دلیل قیمت مناسب و کیفیت عالی گزینه خرید خوبی هستند. اکنون می توانید مانیتورهای استوک و کارکرده HP را از هوپاد رایانه با قیمت های مناسب و در مدت زمان مناسب تست سلامت خریداری کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.