سمپاشی باغچه تهران

۲۰ بازديد

 

 سمپاشی باغچه و فضای سبز
برای انجام سمپاشی باغچه تهران شرکت ماداکتور با ارائه بهترین خدمات در خدمت شما است وجود انواع آفات در باغ یا هر فضای سبزی که دارید در طول سال برای سلامتی و اموال شما بسیار خطرناک است. سوسک ها، پشه ها و سایر حشرات و حیوانات از بیماری های مختلف رنج می برند و باید از خانه دور نگه داشته شوند. صرف نظر از فصل، آفات برای دسترسی آسان تر به غذا، آب و زیستگاه به خانه شما نفوذ می کنند. از بین بردن حشرات از خانه شما یک اتفاق یکباره نیست و این روند باید هر سال تکرار شود. اما سمپاشی کار تخصصی است و باید به متخصصان این حوزه واگذار شود.

باغ و مناطق سبز را با ماداکتور اسپری کنید
ماداکتور به منظور آسایش بیشتر و رفع نیازهای روزمره شما، خدمات سمپاشی باغ و فضای سبز را با استفاده از بهترین متخصصین که همگی در کار خود با صلاحیت و با تجربه هستند، به شما عزیزان ارائه می دهد. علاوه بر این شما می توانید بر اساس رزومه و امتیازات خود و همچنین قیمت پیشنهادی کارشناسان ما انتخاب دقیق تری داشته باشید. کارشناسان سمپاشی ماداکتور با آموزش های تخصصی و دستگاه های پیشرفته به سمپاشی سوسک ریز می پردازند و راه های ورود آفات و حشرات و اختلال در چرخه زندگی آنها را شناسایی می کنند.

با یک کلید اعتماد کنید
تمامی متخصصان ماداکتور از کارشناسان مجرب و حرفه ای هستند که همگی دارای گواهینامه بدون سوابق بد بوده و تمامی فیلترهای تایید صلاحیت را گذرانده اند. ضمنا تمامی خدمات ماداکتور تحت پوشش بیمه قرار می گیرد و از لحظه پذیرش سفارش شما توسط متخصص و حضور در محل شما، خدمات و متخصصین تحت پوشش بیمه قرار می گیرند. با ثبت سفارش در سایت ماداکتور مطمئن باشید هرگونه خدمات سمپاشی باغ و فضای سبز خود با کمترین زمان و هزینه در محل انجام می شود.

برای بهره مندی از خدمات سمپاشی در جنوب تهران توسط تیم ماداکتور به لینک زیر مراجعه کنید.

https://madaktoservice.com/spraying-in-the-south-of-tehran/

انواع سموم

سموم همه منظوره: یک راه خوب برای خلاص شدن از شر اکثر آفات، استفاده از سموم همه منظوره است. این سموم ترکیبی و همه کاره هستند. به این ترتیب لازم نیست نوع حشره و نوع آسیبی که به درختتان وارد می کنند را مشخص کنید. این سموم خود را از انواع مختلفی تشکیل می دادند.
سموم بی صدا: سموم بی صدا، مانند نفت، سم بسیار خوبی برای از بین بردن باکتری ها و قارچ ها هستند. اگر دمای محیط زیر 4 درجه است نباید از این سموم استفاده کنید. این سموم می توانند در دمای پایین به درختان شما آسیب برسانند. بنابراین دفعه بعد که می خواهید از این نوع سم اسپری استفاده کنید، حتما دما را بررسی کنید.
سموم قارچ کش: این سموم عمدتاً در ابتدای فصل میوه استفاده می شوند. قارچ کش ها عمدتاً در درختان میوه مانند درختان هلو استفاده می شوند. این سموم را باید در دمای حدود 15 درجه استفاده کرد. برای استفاده از این نوع سم بهتر است تا بهار صبر کنید.
سموم حشره کش: زمانی که گلبرگ ها در پاییز افتاده اند از این سموم استفاده کنید. این سموم بسیاری از آفات درختان میوه شما را از بین می برد. تنها حشره ای که این سموم نمی توانند آن را بکشند پروانه است. برای از بین بردن این حشره لازم است دو هفته بعد دوباره سمپاشی شود. دوباره درختان میوه را در اوایل تابستان سمپاشی کنید. زیرا اغلب در این زمان نسل دیگری از پروانه ها به باغ های شما حمله می کنند.
علف های هرز را حذف کنید
در تمام طول دوره رشد گیاه باید اقداماتی را برای از بین بردن علف های هرز انجام دهید، اما در تابستان که جذب آب برای گیاهان حیاتی است، از بین بردن علف های هرز اهمیت زیادی پیدا می کند. اجازه ندهید آبی که گیاهان شما نیاز دارند به علف های هرز برسد. از علف کش های شیمیایی برای از بین بردن علف های هرز استفاده نکنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.