طبیعی ترین رنگ کامپوزیت دندان

۱۹ بازديد
طبیعی ترین رنگ کامپوزیت دندان چیست؟
ونیرهای کامپوزیت هر کدام دارای رنگ های متفاوتی هستند که هر کدام برای طیفی از پوست مناسب هستند. در کلینیک دندانپزشکی دکتر شمس در رشت ما به طور انحصاری شما را برای انتخاب طبیعی ترین رنگ کامپوزیت دندان آشنا می‌کنیم

طبیعی ترین رنگ کامپوزیت

رنگ A1، B1
سفیدترین رنگ دندان های کامپوزیت به عنوان سفید هالیوود شناخته می شود. با استفاده از این رنگ کامپوزیت دندان هایی سفید به سفیدی یخچال خواهید داشت و لبخندی درخشان خواهید داشت. این رنگ برای افرادی با صورت های بسیار سفید، لثه ها و لب های صورتی انتخاب ایده آلی است. توجه داشته باشید که این رنگ ممکن است برای پوست سبز و لثه هایی که تمایل به قهوه ای شدن دارند مناسب نباشد.

رنگ C1
این رنگ می‌تواند مانند رنگ‌های بالا سفید باشد، اما افزودن یک سایه دودی می‌تواند ظاهری غیر سفید به آن بدهد و آن را برای پوست‌های کمی تیره‌تر مناسب کند. با این حال این رنگ همچنان برای پوست های سفید مناسب است و برای آنها طبیعی به حساب می آید. اگر قصد استفاده از رنگ سفید را دارید و نمی خواهید خیلی طبیعی به نظر برسد، می توانید از این رنگ استفاده کنید.

رنگ های A2، B2
این رنگ ها را می توان به عنوان یکی از سفیدترین و البته طبیعی ترین رنگ های کامپوزیت دندان معرفی کرد. زیرا نه آنقدر سفید است که حالت غیرطبیعی به خود بگیرد و نه آنقدر تیره است که سفیدی مورد انتظار شما را از دندان هایتان نداشته باشد. این رنگ ها را می توان به عنوان یکی از محبوب ترین رنگ های دندان معرفی کرد که بسیاری از افراد تمایل به استفاده از آن دارند.

طبیعی ترین رنگ کامپوزیت دندان

هر چه عدد پشت این حروف بیشتر باشد، رنگ دندان ها به سمت طیف های صورتی، زرد و دودی گرایش پیدا می کند و از رنگ سفید فاصله می گیرد. به طور کلی، هر چه رنگ پوست شما تیره تر باشد، سایه های تیره تر طبیعی تر به نظر می رسند. با این حال، بهتر است قبل از هر چیزی در مورد رنگ طبیعی کامپوزیت دندان با پزشک خود مشورت کنید.
اگر به دنبال یک دکتر دندانپزشک خصوصی در رشت هستید به لینک زیر مراجعه کنید.
https://drshamsdentist.com/%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%ae%d8%b5%d9%88%d8%b5%db%8c-%d8%af%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86-%d9%be%d8%b2%d8%b4%da%a9-%d8%b1%d8%b4%d8%aa


چگونه بهترین و طبیعی ترین رنگ کامپوزیت دندان را انتخاب کنیم؟

برای یافتن طبیعی ترین رنگ کامپوزیت دندان کافیست چند نکته را در نظر بگیرید:

1- رنگ پوست: خیلی ها فکر می کنند هر چه رنگی که انتخاب می کنند روشن تر باشد زیباتر است اما رنگ کامپوزیت قبل از هر چیز باید با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد.
2- رنگ لثه: ممکن است فکر کنید رنگ لثه خیلی به چشم نمی آید و در انتخاب کامپوزیت نباید به آن توجه کرد. اما بدون شک باید رنگ لثه را هم در نظر بگیرید تا بهترین رنگ را انتخاب کنید.
3- رنگ دندان های دیگر: اگر قصد کامپوزیت دندان ها را دارید، باید رنگ دندان های دیگر را نیز در نظر بگیرید تا طبیعی ترین رنگ دندان های کامپوزیت را انتخاب کنید و ظاهر دندان هایتان تکراری نشود.
4- نظر پزشک: در آخر توجه داشته باشید که اگرچه سلیقه شما در انتخاب رنگ کامپوزیت بسیار مهم است، اما باید نظر دندانپزشک را نیز در نظر بگیرید زیرا او سالها در این زمینه فعالیت می کند و به خوبی می داند. چه رنگی از دندان بهترین اثر را خواهد داشت.
البته این ربطی به بهترین و طبیعی ترین رنگ کامپوزیت دندان ندارد، اما در نظر داشته باشید که تغییر رنگ از طیف های سفید به روشن زودتر اتفاق می افتد و نیاز به مراقبت بیشتری دارد.


آیا کامپوزیت های سفید طبیعی به نظر می رسند؟
مطمئناً همه ما می خواهیم از رنگ های سفید برای کامپوزیت ها استفاده کنیم و در عین حال دندان های طبیعی داشته باشیم. این مشکل به این دلیل امکان پذیر است که در بین رنگ های کامپوزیت، برخی از آنها سفید به حساب می آیند و با گذاشتن در دهان به آنها حس طبیعی می دهند. مگر اینکه بخواهید از سفید یخچالی یا سفید هالیوودی استفاده کنید، در این صورت باید انتظار داشته باشید که دندان هایتان غیر طبیعی شوند.

مزایای استفاده از رنگ طبیعی کامپوزیت دندان چیست؟
اگر به دنبال استفاده از طبیعی ترین رنگ کامپوزیت دندان به جای سفیدترین رنگ کامپوزیت هستید، بدانید که از این مزایا بهره مند خواهید شد:

رنگ های طبیعی کمتر مستعد زرد شدن و محو شدن هستند و نگهداری آنها راحت تر است.
جذابیت رنگ های طبیعی در دراز مدت برای شما حفظ می شود.
تجربه ناامید شدن از رنگ های طبیعی کمتر از رنگ های دیگر خواهد بود.
استفاده از طبیعی ترین رنگ کامپوزیت دندان، دندان های کامپوزیت را شبیه دندان های طبیعی شما می کند.
با وجود تمام این مزایا، زیبایی دندان های شما برابر نیست. پس پیشنهاد ما انتخاب رنگ کامپوزیت طبیعی برای دندان است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.