کاشی روناس

۱۵ بازديد

 کاشی و سرامیک روناس

کاشی از جمله محصولاتی است که در صنعت ساختمان و در مرحله نجاری مورد استفاده قرار می گیرد. این محصولات معمولاً از خاک رس ساخته می شوند و به آنها سنگ مصنوعی نیز می گویند. نام این محصول از شهر تاریخی کاشان گرفته شده است. برای خرید انواع کاشی روناس در طرح رنگ‌های متفاوت می‌توانید به سایت سوپر سرام که نمایندگی کاشی روناس در تهران است مراجعه کنید.

اما معادل انگلیسی کلمه کاشی (کاشی) از کلمه لاتین (Tegula) گرفته شده و به معنای گل پخته است. در این قسمت قصد داریم به طور کامل کیفیت کاشی روناس را برای شما توضیح دهیم. تا بتوانید با این برند مرغوب ایرانی بیشتر آشنا شوید.




مواد تشکیل دهنده کاشی
این محصولات از محصولات سرامیکی هستند که بیشتر آنها از خشت یا سفال ساخته شده و معمولاً در دمای بالای 1000 درجه سانتیگراد پخته می شوند و در دو نوع لعابدار و بدون لعاب ساخته می شوند. سطح لعابدار می تواند نیمه براق، براق، مات، ساده، طرح دار، رنگی و غیره باشد.


مزایای کاشی روناس

مقاومت بالایی دارد.
تنوع و طرح های زیادی دارد
پاک کردن آلودگی و لکه از روی سطح محصول روناس بسیار آسان است.
وزن آن سبک است.
لعاب کاری محصولات روناس بسیار تخصصی و با کیفیت می باشد.
در برابر ضربه و شکستگی تا حدودی مقاوم است.
هر محصولی علاوه بر مزایای فراوان می تواند معایبی نیز داشته باشد. اما باید محصولی را انتخاب کنیم و بخریم که مزیت آن بیشتر از آن باشد.



معایب کاشی های صیقلی

برای استفاده در حمام و مناطق مرطوب مناسب نیست.
نصب زمان بر است.
معمولا این محصولات طراحی برجسته ای ندارند.
برای استفاده در فضای باز توصیه نمی شود.
بهتر است به یاد داشته باشید که معایب و مزایایی که در بالا به آنها اشاره کردیم ویژگی های کلی محصول بودند و مختص این برند نیستند.



انواع کاشی روناس تهران

چینی: چینی محصولی یکنواخت است که رنگ آن پس از پخت سفید و متراکم است. این محصول از موادی که در طبیعت در شرایط خاص و تحت فشار بالا یافت می شود تشکیل شده است. لازم به ذکر است کاشی سلانی در دماهای بالا تولید می شود. پرسلن جایگزینی زیبا و ارزشمند با بهترین ویژگی های پوششی است که در نما و کف ساختمان ها استفاده می شود، این محصول نیز آخرین تکنولوژی کارخانجات و شرکت های تولیدی می باشد.
چینی روناس با کیفیت بالا مناسب برای حمام، راه پله، پیشخوان، نمای بیرونی، داخلی و ... می باشد.

از این نوع محصولات می توان در ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری، بیمارستان ها و سایر مناطق پرتردد استفاده کرد.

شاید جالب باشد بدانید که نسبت به قیمت کاشی روناس سمنان کیفیت و مقاومت خوبی در برابر ضربه و خوردگی شیمیایی دارد، عمدتاً در بیمارستان ها و آزمایشگاه های شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد.

کف: محصولاتی هستند که برای پوشش کف ساختمان استفاده می شوند. کاشی های کف باید استحکام نسبتاً بالاتری نسبت به کاشی های دیواری داشته باشند زیرا نزدیک به اصطکاک هستند. مقاومت در برابر ضربه و خراش یکی دیگر از ویژگی هایی است که کاشی های کف باید داشته باشند. خوشبختانه کاشی صاف یکی از بهترین مصالح در این زمینه است.

دیوار: کاشی های دیواری نباید برای نما و نمای بیرونی ساختمان استفاده شود زیرا جذب آب بالایی دارند. به جز موارد خاص کاشی با جذب آب کم. شما می توانید از کاشی برای دیوار استفاده کنید، اما نه برعکس. کاشی های دیواری معمولاً در برابر ضربه مقاومت کمتری دارند. بنابراین نمی توان از این نوع برای کف استفاده کرد.

گرانیت: خراشیدن گرانیت بسیار سخت است و در برابر دمای بسیار بالا مقاومت می کند. گرانیت باید طبق یک برنامه منظم نگهداری شود و اگر لکه ها را از روی سنگ پاک نکنید، لکه ها می توانند روی گرانیت باقی بمانند. اما از آنجایی که طرح گرانیت بسیار مورد استقبال قرار گرفته، کارخانه روناس اقدام به تولید کف و دیوار با طرح گرانیت نمود. این محصولات علاوه بر اینکه با طراحی جذاب گرانیتی ساخته شده اند، از استحکام و کیفیت بالایی برخوردار هستند.


انواع دیگر عبارتند از کاشی مکزیکی، کاشی بدون لعاب، کاشی لعابدار، کاشی سنگ فرش، کاشی آجری، کاشی سیمانی و ... نمایندگی کاشی روناس در گرگان انواع کاشی در طرح‌ وکیفیت متفاوت و  عرضه می‌کند برای مشاهده این کاشی‌ها  روی لینک زیر بزنید.
https://soperceram.ir/ronas-tile-agency-in-gorgan/

کارخانه فروش کاشی روناس

کارخانه روناس محصولات بسیار باکیفیتی را در انواع، انواع و طرح های مختلف تولید کرده است که از این نظر بی نظیر است.

به عنوان نمونه می توان به محصولات این شرکت از قبیل انواع سرامیک، کاشی، سرامیک بهداشتی، موزاییک و جکوزی و ... اشاره کرد.

در قسمت تولید این کارخانه انواع محصولات در سایزهای مختلف ۲۰*۲۰ تا ۶۰*۱۲۰ سانتی متر تولید می شود. علاوه بر این کاشی هایی با رنگ ها و نقش های جدید و چشم نواز در کارخانه کاشی روناس تولید می شود.



تماس و نمایندگی کاشی روناس

نمایندگی های زیادی اقدام به توزیع کاشی روناس کرده اند، اما مهم ترین نکته در خرید این محصول، اعتبار و تضمین کیفیت فروشنده این محصولات است. برای خرید کاشی روناس می توانید با مجموعه سوپر سرام تماس بگیرید.

09129729446:شماره تماس مجموعه سوپرسرام

سرامیک روناس

سرامیک های روناس از مرغوب ترین محصولات ایرانی موجود در بازار هستند. کیفیت سرامیک روناس بالاست و همین ویژگی باعث شده تا افراد زیادی همیشه از آن استفاده کنند. شرکت روناس با مونتاژ بهترین متریال توانست در گروه بهترین تولیدکنندگان سرامیک کشور قرار گیرد. 



مزایای خرید سرامیک روناس

مقاومت بالایی دارد.
به لطف لعاب آن در برابر رطوبت مقاوم است. بهترین پوشش برای فضاهای مرطوب مانند حمام و آشپزخانه.
به دلیل تنوع رنگ، نقش و بافت، می توان از آن در طرح های بی شماری استفاده کرد.
تمیز کردن بسیار آسان است.
در برابر سرما مقاوم است.
در برابر حرارت مقاومت می کند.
همچنین در برابر تغییرات دمایی ناگهانی مقاوم است، بنابراین در برابر ترک خوردگی نیز بادوام است.

برای خرید انواع  سرامیک و کاشی روناس با قیمت درب کارخانه اینجا کلیک کنید.

معایب سرامیک روناس گرگان

با این حال، هر محصول دارای معایب و مزایای بسیاری است. این محصول نیز از این قاعده مستثنی نیست.
سردی ویژگی ذاتی کفپوش سرامیکی است. و زیر پا سرد است و گاهی خوشایند نیست.
نصب زمان بر است.
اگر از طرحی با بافت های زیاد استفاده شود، کثیفی را به خود جذب می کند و تمیز کردن آن دشوار است.
انعکاس نور خورشید روی سرامیک می تواند باعث تابش خیره کننده شود.

نمایندگی کاشی روناس درگرگان
سوپرسرام نماینده فروش این محصولات می باشد. شما می توانید با مشاورین ما در این زمینه ارتباط برقرار کرده و از کیفیت انواع محصولات و قیمت آن ها مطلع شوید.


آخرین کلمه

همانطور که می بینید کاشی ها انواع مختلفی دارند و بسته به نوع کاربرد باید یکی از انواع مختلف را انتخاب کنید.
محصولات کارخانه روناس از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در ساخت این محصولات از بهترین مواد اولیه استفاده شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.