ریکاوری دوربین مدار بسته

۱۴ بازديد

 حذف اطلاعات ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد. بنابراین، برگرداندن یا عدم استرداد آن مطابق میل مردم مهم است. به عبارت دیگر ممکن است در شرایطی بخواهید این اطلاعات برگردانده شود و در شرایطی دیگر بازگردانده نشود تا به دست افراد سودجو نیفتد. سوال اصلی این است که آیا می توان اطلاعات دوربین مداربسته را بازیابی کرد یا خیر؟ به طور خلاصه باید گفت که امکان بازیابی تصاویر وجود دارد، اما در شرایط خاص این امکان از بین می رود. این کار بسیار تخصصی و حساس است. توصیه می شود بازیابی اطلاعات دوربین مدار بسته حذف شده را به افراد غیر متخصص سپرد زیرا ممکن است داده ها برای همیشه خراب شده و قابل بازیابی نباشد. مرکز ریکاوری هارد پیشروبهترین مرکز برای ریکاوری دوربین مداربسته با دستگاه های پیشرفته است.


چه زمانی امکان بهبودی وجود دارد؟
اگر هارد سالم باشد و فقط اطلاعات از روی آن پاک شده باشد، امکان بازیابی وجود دارد. به راحتی می توانید فایل های پاک شده را از دوربین های مدار بسته بازیابی کنید. اما شانس بسیار کمی برای بازیابی ویدئوهای DVR دوربین مداربسته بازنویسی شده وجود دارد. آنها توسط یک ویدیوی دیگر بازنویسی می شوند و از هارد دیسک حذف می شوند. حتی اگر هارد دیسک تا حدی آسیب دیده باشد، امکان بازیابی ویدیوهای موجود روی هارد وجود دارد. اما اگر هارد به طور کامل رونویسی شده باشد، این امکان صفر است. اگر رونویسی کامل نباشد، بازیابی ویدیو از هارد دوربین مداربسته همچنان امکان پذیر است.

نحوه بازیابی اطلاعات DVR دوربین مداربسته
دو روش برای بازیابی فایل های پاک شده از دوربین های مدار بسته وجود دارد. در ادامه این دو روش را برای بازیابی فیلم های پاک شده از هارد دوربین مداربسته یا کارت های SD به شما آموزش می دهیم.

اولین روش بازیابی تصاویر دوربین مداربسته از طریق نرم افزار
روش دوم برای بازیابی اطلاعات حذف شده یا بازنویسی شده دوربین مداربسته از پشتیبان گیری
با استفاده از نرم افزارهای مختلف می توانید اطلاعات را از هارد دیسک بازیابی کنید. بر اساس نوع دستگاهی که قرار است هارد دیسک از طریق آن بازیابی شود، نرم افزار مناسب را دانلود و نصب کنید.

 

اطلاعات دستگاه به صورت دستی حذف شد
در صورت وقوع سرقت یا اشتباه، فرد خاطی در صورت داشتن وقت می تواند اطلاعات دوربین مداربسته را به صورت دستی و با دستگاه مداربسته پاک کند. در این صورت باید مطمئن شوید که بلافاصله ضبط را متوقف کنید تا اطلاعات جدیدی در دستگاه ذخیره نشود و با ثبت اطلاعات جدید بیشتر، درصد بازیابی اطلاعات کاهش یابد.

سوال: اگر اطلاعات به صورت دستی پاک شوند قابل بازیابی هستند؟

پاسخ: وقتی اطلاعات جدید ثبت نشده باشد و توسط افراد غیر متخصص دستکاری نشده باشد، بله قابل بازیابی است، البته سختی کار بستگی به مدل دستگاه دارد، اما به طور کلی می توان اطلاعات را بازیابی کرد. به طور کامل بهبود یافته است. .

سوال: دستگاه به مدت 1 ماه ضبط می کند. تقریبا 5 روز بعد از فرمت دوباره ضبط شد. آیا قابل بازیابی هستند؟

پاسخ: با توجه به زمان ضبط 30 روزه و تعویض 5 روزه، میزان موفقیت بازیابی اطلاعات بالاست و هر زمان که متوجه پاک شدن هارد شدید، سریعا دستگاه را از برق بکشید تا دیگر اطلاعات را ضبط نکند.

سوال: اومدیم اطلاعات رو ببینیم و اشتباها روی گزینه format کلیک کردیم! حالا باید چه کار کنیم؟

پاسخ: در این شرایط خونسردی خود را حفظ کنید و قبل از ثبت اطلاعات جدید دستگاه را از برق بکشید تا بتوانیم اطلاعات را به طور کامل بازیابی کنیم.

دستگاه در اثر ضربه آسیب دیده است
برخی از مشتریان ما تماس گرفتند و گفتند که عده ای برای دزدی به آنجا رفته اند، اما از آنجایی که زمان کافی برای پاک کردن اطلاعات نداشتند، سعی کردند با ضربه زدن به دستگاه اطلاعات را از بین ببرند. در این صورت باید اعلام کنم که بازیابی یا عدم بازیابی اطلاعات به شدت ضربه بستگی دارد، اما مجموعه پیشرو با جدیدترین تجهیزات روز دنیا در کنار شماست تا بتوانیم اطلاعات حذف شده از دوربین مداربسته شما را در به صورت سخت افزاری باز گردانند.

سوال: دستگاه DVR بر اثر ضربه آسیب دیده است اما هارد سالم است، آیا می توان اطلاعات را مشاهده کرد؟

پاسخ: با توجه به اینکه ساختار دوربین مداربسته متفاوت است، نمی توانید اطلاعات کامپیوتر و سایر دستگاه های DVR را مشاهده کنید. باید با اطلاعات رمزگشایی شود تا اطلاعات دیده شود. در این صورت، اگر جعل نشده باشد، تمام اطلاعات قابل بازیابی است.

سوال: هارد دستگاه در اثر ضربه آسیب دیده است! آیا اطلاعات قابل بازیابی است؟

پاسخ: بستگی به میزان آسیب وارده به هارد دارد، اما معمولاً با کمک تجهیزات تخصصی موجود در مجموعه پیشرو می‌توانیم اطلاعات را بازیابی کنیم، اما قبل از هر کاری باید با واحد فنی مجموعه مشورت کنید.

سوال: در اثر ضربه هارد سرعتش کم میشه و یخ میزنه! ما نمی توانیم اطلاعات را ببینیم

پاسخ: در این شرایط ممکن است هارد شما بر اثر ضربه ای که خورده ضعیف شده یا آسیب ببیند و در این شرایط به هیچ وجه نباید هارد دیسک را به دستگاه وصل کرد زیرا به هارد فشار وارد می کند و هرچه آن را فشار دهید، وضعیت بدتر می شود، بنابراین در اسرع وقت هارد دیسک را بردارید. برق را بکشید.

جایگزینی اطلاعات جدید
هر دستگاه نظارت تصویری از بخشی به نام هارد دیسک برای ذخیره اطلاعات استفاده می کند. این هارد ها در ظرفیت های مختلف (500 گیگابایت - 1 ترابایت - 2 ترابایت - 4 ترابایت - ...) با توجه به تعداد دوربین ها، کیفیت دوربین ها، تنظیمات دستگاه نظارت تصویری و ... موجود می باشند. آنها می توانند اطلاعات را برای مدت زمان معینی روی هارد دیسک ذخیره کنند. هنگامی که ظرفیت هارد دیسک دستگاه پر شد، اولین فیلم ها به طور خودکار حذف می شوند و فیلم های جدید بازنویسی می شوند.

سوال: آیا در این شرایط می توان اطلاعات قبلی را بازیابی کرد؟

پاسخ: معمولاً در مورد بازنویسی طول فیلم مورد نظر، مدت زمان نگه داشتن هارد، تنظیمات دوربین مهم است و باید قبل از ارسال هارد به مجموعه، این موارد را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

سوال: دستگاه DVR ما 1 ماه ضبط می کند، آیا اطلاعات 6 ماه قبل قابل بازیابی است؟

پاسخ: اگر دستگاه شما به مدت 1 ماه ضبط می کند، چون 6 بار روی هارد بازنویسی شده است، درصد بازیابی تاریخ مورد نظر نزدیک به صفر است.

سوال: دستگاه DVR ما 15 روز ضبط می کند...آیا امکان بازیابی فیلم های 16 روز پیش وجود دارد؟

پاسخ: بسته به تعداد بازنویسی اطلاعات در روز، امکان بازیابی وجود دارد، اما برای تعیین دقیق نیاز به تست توسط کارشناسان ما دارد.

اگر برای ریکاوری هارد اکسترنال به دنبال یک مرکز معتبر با متخصصین حرفه ای هستید به لینک زیر مراجعه کنید.

https://datarecoverypishro.com/external-hard-recovery/

 

هارد دیسک به دلیل نوسانات برق آسیب دیده است
سعی کنید از محافظ برق برای دستگاه دوربین مداربسته خود استفاده کنید تا از نوسانات پی در پی برق جلوگیری کنید، اما زمانی که نوسانات برق به دستگاه برخورد می کند، ممکن است برد، آداپتور یا دیسک دستگاه به سختی بسوزد. اما اگر هارد دچار نوسانات برق شد، ممکن است در ابتدا برد هارد آسیب ببیند، در این صورت می توان برد را تعمیر یا تعویض کرد (رم نیز باید تعویض شود) و اطلاعات برگردانده شده یا هارد دیسک تعمیر شود. نوسان برق بسیار قوی است، ممکن است به هارد آسیب برساند، در این صورت حتما باید برای مشاوره با کارشناسان پیشرو تماس بگیرید.

سوال: هارد دوربین مداربسته سوخته است. آیا می توان اطلاعات را برگرداند؟

پاسخ: بله، در این صورت می توانید هارد را برای تعمیر یا تعویض برد هارد برای ما ارسال کنید و از همین طریق اطلاعات را دریافت کنید.

سوال: نوسان برق باعث سوختن برد و هارد دوربین مداربسته شد! آیا اطلاعات قابل بازیابی است؟

پاسخ: بله در این صورت هارد قابل تعمیر و یا تعویض است و نکته مهم این است که هارد را به کامپیوتر یا دوربین مداربسته دیگر وصل نکنید زیرا باعث فرمت شدن هارد می شود. در این صورت پس از تعویض یا تعمیر دیتا کارت ها باید با تجهیزات مخصوص بازیابی شوند.

هارد دوربین مداربسته را به کامپیوتر وصل کردیم
وقتی هارد دوربین مداربسته خود را به کامپیوتر وصل می کنید آن را تشخیص نمی دهد و این یک امر عادی است و باید پارتیشن بسازید اما انتظار داشته باشید که پس از ایجاد پارتیشن اطلاعات فرمت شود. اگر اطلاعات هارد دوربین مداربسته شما مهم است، هرگز آن را به کامپیوتر متصل نکنید و حتما با یک مشاور بازیابی اطلاعات مشورت کنید.

سوال: من هارد دوربین مداربسته را به کامپیوتر وصل کردم و فرمت شد. آیا امکان بازیابی هارد وجود دارد؟

پاسخ: در این شرایط باید دستگاه DVR را به همراه هارد به شرکت بیاورید تا اطلاعات شما بازیابی شود.

سوال: من هارد را به کامپیوتر وصل کردم اما شناسایی نشد.

پاسخ: طبیعی است که بعد از اتصال هارد به کامپیوتر شناسایی نمی شود زیرا سیستم فایل دستگاه DVR با کامپیوتر متفاوت است. برای صرفه جویی در هزینه و زمان برای بازیابی اطلاعات، پارتیشن جدیدی برای هارد دیسک ایجاد نکنید. البته ممکن است هارد مشکل سخت افزاری داشته باشد که باید توسط متخصص تعمیر هارد تست شود.
دستگاه نظارت تصویری خراب است اما هارد سالم است، برای تماشای فیلم ها چه کار کنم؟
هنگامی که دستگاه دوربین مداربسته از کار می افتد و نمی تواند هارد دیسک را تشخیص دهد، نباید هارد دیسک را به مکان دیگری متصل کنید زیرا ممکن است سیستم های فایل نتوانند به هارد دوربین مداربسته دسترسی پیدا کنند و هارد دیسک را فرمت کنند. بهتر است قبل از فرمت کردن هارد برای شرکت ارسال شود تا اطلاعات به طور کامل و بدون نقص مشاهده شود.

سوال: هارد را به جای دیگری وصل کردیم و اطلاعات فرمت شد! آیا قابل بازیابی است؟

پاسخ: اگر اطلاعات جدید روی هارد ذخیره نشده باشد و توسط نرم افزارهای موجود در اینترنت دستکاری نشده باشد، می توان اطلاعات را بازیابی کرد.

سوال: بعد از اتصال به دستگاه جدید، چند روز ضبط کرد. آیا امکان بهبودی وجود دارد؟

پاسخ: ممکن است با توجه به مجموع زمان ضبط و زمان ضبط مجدد، اطلاعات روی هارد دیسک به صورت تاریخ دار برگردانده نشود و یا به طور کامل برگردانده نشود، اما امکان بازیابی اطلاعات زیاد است.

سوال: یک بار در دستگاه دیگری فرمت شده و یک بار در همان دستگاه قبلی! آیا قابل بازیابی است؟

پاسخ: در این شرایط هارد را به هیچ جا حتی برای تست وصل نکنید چون دوباره فرمت می شود و هر بار وضعیت ریکاوری سخت تر می شود. در این شرایط اگر اطلاعات جدید روی هارد ذخیره نشود، احتمال بازیابی آن زیاد است.

آیا می توان اطلاعات هارد دوربین مداربسته سوخته در آتش را بازیابی کرد؟
دوستان عزیز توجه داشته باشید که در این مواقع هر چه زودتر دستگاه نظارت تصویری از آتش خارج شود آسیب بهتر و کمتری به آن وارد می شود. هرچقدر فریم فلزی دستگاه سوخته و کارت داخل دی وی آر هم سوخته باشه تاثیر زیادی روی اطلاعات هارد نداره. اما اگر خود هارد سوخته باشد باید توسط کارشناسان تست شود و پس از کارشناسی هارد نتیجه برای بازیابی اطلاعات هارد دوربین مداربسته اعلام شود. توجه داشته باشید که اگر دستگاه DVR سوخته اما هارد سالم است، هارد را به کامپیوتر یا دستگاه DVR دیگری متصل نکنید زیرا هارد پس از اتصال به دستگاه دیگری فرمت می شود.

در خرید دوربین عکاسی دست دوم، باید به چند نکته کلیدی توجه کرد تا از خرید موفقیت‌آمیزی برخوردار شوید. اولین نکته مهم، بررسی وضعیت فیزیکی دوربین است. باید دقیقاً مشخص شود که دوربین در چه وضعیتی قرار دارد و آیا هیچ نقص یا خرابی اساسی وجود دارد یا خیر. بررسی دقیق قسمت‌های اصلی مانند حسگر تصویر، لنز، صفحه نمایش، و اجزای دیگر ضروری است. همچنین، پرسش از فروشنده در مورد تاریخ تولید، تعداد شات گرفته شده، و تعداد صاحبان گذشته نیز می‌تواند اطلاعات مفیدی فراهم کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.