کیس نسل10

۱۴ بازديد

از آنجایی که فرآیند کار هر روز پیچیده تر و پیشرفته تر می شود، نیاز به یک سیستم قوی و مقیاس پذیر بیشتر می شود. فروشگاه هوپادرایانه عرضه کننده انواع کیس استوک نسل10 با قیمت مناسب است. محفظه مینی کیس با ابعاد کوچک و جمع و جور خود، مقیاس پذیری و انعطاف پذیری بالایی را ارائه می کند. علاوه بر اینکه فضای کمی روی میز شما اشغال می کند، به لطف پردازنده نسل دهمی خود، می تواند به راحتی فرآیندهای شما را مدیریت کند. این مینی محفظه سریال با قابلیت های امنیتی و مدیریتی بی نظیر ساخت کمپانی معروف اچ پی می باشد. تمامی مدل های پردازنده نسل هشتم به بالا قابلیت ارتقا به ویندوز 11 را دارند و این مینی باکس نیز این قابلیت را دارد. نسل دهم پردازنده های عرضه شده در سال 2019 دارای ویژگی های بسیاری از جمله صرفه جویی در مصرف انرژی هستند. مادربرد این مینی کیس مجهز به چهار اسلات رم دو کاناله است که برای پشتیبانی از تمامی نیازهای ویندوز، برنامه ها و بازی های مختلف بیش از حد لازم است. مینی کیس اصلی 600 G6 می‌تواند از 128 گیگابایت رم DDR4 پشتیبانی کند، رم پیشنهادی ما معمولاً 8 گیگابایت برای بازی‌های سبک، خانه و محل کار و 16 گیگابایت رم یا سایر مصارف سنگین‌تر است.

شبکه این مینی باکس از طریق تراشه یکپارچه اینتل به شبکه بی سیم متصل شده و از طریق پورت اترنت سیم کشی می شود. در مجموع 9 پورت USB شامل 2 USB2 و 7 USB3.1 بر روی این کیس تعبیه شده است و در صورت خاموش بودن دستگاه می توان یکی از پورت های USB3 را شارژ کرد. سرعت انتقال اطلاعات از طریق USB3 را می توان تا 10 گیگابایت بر ثانیه افزایش داد که برای انتقال فایل های حجیم بسیار مناسب است. علاوه بر این، اگر از لوازم جانبی قدیمی (ماوس و کیبورد) با پورت PS2 استفاده می کنید، 2 پورت PS2 نیز برای شما یکپارچه شده است. همچنین یک پورت Type-C برای اتصال و شارژ تلفن همراه و لوازم جانبی روی این مینی کیس تعبیه شده است. روی این کیس در مجموع سه پورت تصویر DisplayPort برای اتصال به مانیتورها وجود دارد که یکی از آنها ماژولار و قابل تغییر است. فضای داخلی و فضای ذخیره سازی مینی کیس ProDesk 600 G6 بسیار منعطف است و از هارد دیسک های M.2 و NVMe SSD پشتیبانی می کند و همچنین دارای سه اسلات SATA و PCIe x4 است که گزینه های ذخیره سازی متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد. انرژی این مینی باکس از منبع تغذیه 210 وات تامین می شود. بسته به نیاز، کاربر باید در نظر داشته باشد که برای ارتقا یا نصب کارت گرافیک جداگانه، مقدار مصرف نباید از مقدار خروجی منبع تغذیه بیشتر شود.

هم اکنون می توانید برای استعلام از قیمت کیس استوک نسل8 و خرید انواع کیس استوک را به صورت آنلاین به سایت فروشگاه هوپادرایانه مراجعه کنید.

خرید کیس اورجینال وارداتی نسل دهم توسط متخصصین هوپادرایانه با تست کامل سخت افزار (تست رم، تست پردازنده، تست سلامت فول هارد) و نصب سیستم عامل ویندوز به صورت تمیز، با اطمینان کامل به دست مشتریان عزیز می رسد و علاوه بر آن 7 روز برای تست سلامت فنی داده می شود. در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد قیمت و خرید کیس استوک با کارشناسان هوپادرایانه تماس بگیرید. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.